Konzultant HR systému Vema - Práce v Ostravě .cz

Konzultant HR systému Vema

Konzultant HR systému Vema

Náš tým vyvíjí a dodává personální informační systémy, které uspokojí jak menší subjekty, které chtějí řešit jen mzdovou problematiku a základní personální evidenci, tak velké společnosti požadující komplexní řešení HR. Řešení lze využívat i jako službu v cloudu. Našimi klienty jsou velké komerční společnosti i instituce z oblasti státní a veřejné správy v ČR i na Slovensku. Více info najdete na https://www.vema.cz/

Nyní hledáme nového kolegu / novou kolegyni do ostravského týmu konzultantů. Konzultant je klíčovou osobou pro naše zákazníky, kterým pomáhá najít řešení, i pro náš produkční tým, kterému komunikuje požadavky zákazníků.

 

Co budete mít na starost?

  • Poskytování konzultací stávajícím i novým klientům.
  • Zajištění provozu Centra služeb – telefonickou a emailovou komunikaci s uživateli.
  • Analýzu požadavků klientů a návrhy řešení.
  • Podílení se na realizaci implementací našich systému.
  • Školení uživatelů a prezentaci našich produktů.

 

V jakém týmu budete pracovat?

Na ostravské pobočce budete v týmu zkušených konzultantů, kteří se zaměřují obvykle na jednu ze třech oblastí systému: ekonomickou, HR nebo technickou. Díky zkušeným kolegům a jejich podpoře se v systému Vema rychle zorientujete. 

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování.
  • Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál.
  • Znalost mzdové problematiky.
  • Znalost některého ze mzdových SW.
  • Znalost práce v MS Office.
  • Všeobecný přehled o IT. 
  • Analytické a logické myšlení.

Výhodou je, pokud máte:

  • Pracovní zkušenost jako mzdová/ý účetní.
  • Znalost systému Vema.
  • Znalost mzdové legislativy ČR.
  • Řidičské oprávnění sk. B.

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu.
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu.
  • Pružnou pracovní dobu, home office. 
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce). 
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

Pracovní místo Vás čeká v Ostravě na Roháčové 3339/5. 

 

Holding Solitea patří mezi velké evropské dodavatele ICT řešení. Zaměstnává přes 1100 zaměstnanců a obsluhuje více než 260 000 zákazníků v 15 zemích. Svými řešeními pokrývá velké spektrum subjektů od živnostníků přes korporace až po státní správu. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví.

Solitea dokáže pokrýt 100 % potřeb většiny společností. Prostřednictvím vyspělých podnikových systémů Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu řízení firem. Personalistiku a komplexní outsourcing mezd zprostředkujeme pomocí systému Vema. Vyvíjíme Money S3, jeden z nejrozšířenějších účetních programů v ČR i SR, i nejoblíbenější cloudovou fakturační službu iDoklad. V našem portfoliu jsou také pokladní systémy, jako je Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a další POS systémy. Věnujeme se datové analytice a přípravě systémů na klíč.

V našich týmech vítáme talenty všeho druhu od softwarových vývojářů přes profesionály v péči o zákazníka až po silné lídry. Naše dveře jsou otevřené každému, kdo umí přijít s neotřelými nápady, dokáže spolupracovat a naslouchat ostatním.

Více na www.solitea.cz


Vytvořeno:

day 29.11.2021 at 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.