TEAMLEADER VODAFONE PÉČE O ZÁKAZNÍKY

TEAMLEADER VODAFONE PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co je náplní práce našeho teamleadera?
  • hodnotit a pracovat s týmem na jejich rozvoji
  • být kreativní, motivovat, rozvíjet a pomáhat
  • vymýšlet soutěže a motivační aktivity* sledovat výsledky jednotlivců a celku, společně hledat možnosti, jak být lepší
  • zpracovávat reporty na denní, týdenní a měsíční bázi
  • být součástí výběrových řízení na další nováčky do svého týmu

Požadujeme

  •  
  • Cítíte, že můžete být náš další teamleader? Čtěte dále a podívejte se, co od našeho nového kolegy čekáme.
  • Kdo je náš teamleader?
  • příjemný a odolný člověk
  • má praxi z call centra na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 2 roky zaměření na sales 
  • je plný energie, uvažuje pozitivně a je empatický
  • dokáže poradit a pomoci, ale chápe i potřeby klientů a motivují ho výsledky
  • nevadí mu zpracování reportů
  • jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech a týmu mu opravdu záleží
  • náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout

Nabízíme

  • Co našeho nového manažera čeká?
  • tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a hlavně skvělý klient
  • zajímavé mzdové ohodnocení + bonusy
  • další firemný výhody a benefity
  • bude součástí rozjezdu call centra Vodafone
  • samostatná práce plná výzev
  • příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
  • spolupráce na náboru vlastních členů týmu
  •  

Vytvořeno:

dne 01.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Ostrava

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Služby
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát