Konzultant zákaznického servisu-průměrná mzda od 22 000Kč

Konzultant zákaznického servisu-průměrná mzda od 22 000Kč

Úvod a popis pracovní náplně

  • Lokality: Ostrava, Karviná

  • Jedna z nejstabilnějších a největších společností hledá nové členy svých zákaznických týmů. Na všech pozicích je možnost uzavřít pracovní smlouvu přímo v kmenovém stavu společnosti a rozjet svou kariéru s jistotou dobrého výdělku a stabilní práce. Zákazníky nikdy k ničemu nenutíme, a proto se k nám sami vracejí. Nabídneme Vám spoustu bonusů a příjemné pracovní prostředí! Přidejte se k nám a zkuste vybudovat svou kariéru u nás.

  • Co zde budete dělat:

  • telefonicky, případně mailem nebo přes chat řešit požadavky klientů – zálohy, platby, odečty
  • Představovat produkty konzultativní formou (zákazníky k ničemu nenutíme!) s cílem prodávat a mít tak vyšší odměny
  • Zajišťovat potřebnou administrativu spojenou s chodem call centra

Požadujeme

  • Umíte výborně komunikovat a nebojíte se prodeje
  • Máte tah na branku a jste motivovaný ovlivňovat výši Vašich příjmů
  • Jste ochotný/á pracovat na směny s pozvolným nástupem (provozní doba call centra- Po- Ne, od 6:00 do 24:00)

Nabízíme

  • Nástup přímo do kmene!
  • Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti innogy
  • Školení vedené opravdovými profesionály v oboru
  • Fixní nástupní mzdu od 16 000,- s možností variabilní složky ve výši 15% nebo 20% z fixu
  • 28 dní volna
  • stravenky ve výši 80,-/den
  • Benefitní balíčky: START- finanční podpora ve výši 21 000 Kč v prvním roce + produktový balíček 27 000 Kč
  • Provize za uzavřené smlouvy – neomezená výše příjmu!
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • práci vždy jen 5 dní v týdnu

Vytvořeno:

dne 15.08.2017 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Obchod a Prodej
  • Telekomunikace
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát