Specialista pro řízení provozu a reportingu na call centru - Práce v Ostravě .cz

Specialista pro řízení provozu a reportingu na call centru

Specialista pro řízení provozu a reportingu na call centru

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hlavní úkoly:
  • Plánování směn pro operátory call centra
  • Předpověď a plánovaní odhadů příchozích hovorů na pasivní zákaznické lince
  • Sledování KPI a produktivity (optimalizace obsazenosti), úrovně služeb
  • Úpravy v systému, práce v programu pro plánovaní WFM
  • Příprava denních reportů hovorů, tvorba analýz hovorů, zpracování reportingu
  •  
  •  

Požadujeme

  • Ideální kandidát:
  • Min. SŠ vzdělání 
  • Praxe na obdobné pozici min. 1 rok, znalost prostředí call centra
  • Analytické a matematické dovednosti
  • Počítačové dovednosti a základní znalosti MS Office (Excel, Word a Outlook) a Windows
  • Znalost WFM, specifických výpočtů, postupů, nástrojů a terminologie
  • Angličtina výhodou
  • Schopnost zaměřit se na výkonnost a výsledky a jednat podle toho
  •  
  •  

Nabízíme

  • Co Vám bude odměnou:
  • Tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a velmi zajímavý klient
  • Adekvátní mzdové ohodnocení s bonusovou složkou
  • Samostatná práce plná výzev, možnost se realizovat
  • Příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
  • Další benefity ve formě:
  • Stravenek
  • Firemního tarifu a výhodnější balíčky pro rodiny a známé
  • Smartphone
  • Multisport kartu, flexipassy apod.

Vytvořeno:

dne 11.11.2017 v 5:10

Místo práce:

Ostrava

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát