TEAM LEADER/KA pasivní zákaznické linky - Práce v Ostravě .cz

TEAM LEADER/KA pasivní zákaznické linky

TEAM LEADER/KA pasivní zákaznické linky

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hlavním úkolem teamleadera je:
  • Práce se svým týmem
  • Hodnocení telefonních operátorů a jejich rozvoj
  • Jejich motivace, organizace soutěží a různých dalších aktivit, pro zpestření jejich práce
  • Budete sledovat jednotlivé výsledky, jak jednotlivců tak komplexně týmu, hledat další možnosti zlepšení
  • Zpracování reportů na týdenní i měsíční bázi
  • Budete se účastnit výběrových řízení a své členy tymu si vybírat

Požadujeme

  • Ideální kandidát má:
  • Min. SŠ vzdělání
  • Praxi min. 2 roky na call centru jako vedoucí týmu, popřípadě senior s přesahem do vedení
  • Dobrou znalost práce s PC (sledování výsledků, excel, prezentace)
  • Komunikační a manažerské dovednosti
  • Zvládá dynamické prostředí a dokáže lidi kolem sebe správně motivovat
  •  
  •  
  •  
  •  

Nabízíme

  • Co Vám bude odměnou:
  • Tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a velmi zajímavý klient
  • Adekvátní mzdové ohodnocení s bonusovou složkou
  • Samostatná práce plná výzev, možnost se realizovat
  • Příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
  • Spolupráce na náboru vlastních členů týmu
  • Další benefity ve formě:
  • Stravenek
  • Firemního tarifu a výhodnější balíčky pro rodiny a známé
  • Smartphone
  • Multisport kartu, flexipassy apod.
  •  

Vytvořeno:

dne 11.11.2017 v 5:10

Místo práce:

Ostrava

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Služby
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát