SPECIALISTA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ - Práce v Ostravě .cz

SPECIALISTA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ

SPECIALISTA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ

PROČ JÍT PRACOVAT PRÁVĚ K NÁM?
Abyste se každé ráno probouzeli plni elánu a radosti z nadcházejícího pracovního dne a výzev, které na Vás čekají!!!
Samozřejmostí je, že Vám nabízíme práci na plný úvazek s odpovídajícím mzdovým ohodnocením a nejrůznější benefity, např. příspěvek na stravování, notebook, mobilní telefon, firemní akce (od volnočasových až po vzdělávací) a také finanční odměny. Určitě bychom chtěli vyzdvihnout příjemnou a přátelskou atmosféru mezi kolegy, ale také celkově mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Můžeme Vám zaručit práci v kolektivu plném sympatických a chytrých lidí, kteří se nebojí práce a kteří nezkazí žádnou legraci.

A KOHO ŽE HLEDÁME?
Jedna z našich kolegyň nám sdělila skvělou novinku a před koncem roku půjde na mateřskou dovolenou. Potřebujeme tedy doplnit náš nákupní / obchodní tým, a to na pracovní pozici SPECIALISTA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ. Vzhledem k tomu, že neustále rosteme, nehledáme jen zástup za mateřskou, ale někoho, kdo bude s námi firmu dlouhodobě budovat. Domovskou základnu budete mít v Klimkovicích (cca 15 minut od Ostravy) a součástí práce bude také občasná návštěva našich farem v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.

  • Hledáme středoškoláka nebo vysokoškoláka, nejlépe se zemědělským vzděláním (není podmínkou).
  • Praxi na obdobné pozici byste měli mít minimálně 2 roky.
  • Skvělou znalost MS Office (Word, Excel) považujeme za samozřejmost.
  • Důležité je mít výborné organizační schopnosti a analytické myšlení.
  • Vzhledem k tomu, že budete muset jednat s obchodními partnery, kolegy a různými odděleními uvnitř firmy, měli byste být týmovým hráčem a nebát se komunikovat.
  • I když jsme česká firma, znalost cizího jazyka pro Vás bude výhodou.
  • A pokud jste k tomu všemu výše uvedenému ještě pečliví, precizní a zodpovědní, nemá to chybu.

Chceme obohatit náš kolektiv o Váš potenciál, pozitivní přístup, entuziasmus a chuť k práci a novým výzvám. Hledáme někoho, kdo se bude rozvíjet společně s námi. Někoho, kdo bude zastávat a podporovat stejné firemní principy a hodnoty jako my.

CO BUDE VAŠÍ PRACÍ?
Taková ta klasická obchodničina se špetkou (dobrá, tak pořádnou porcí) administrativy:

  • Komunikace a vyjednávání se stávajícími obchodními partnery.
  • Vyhledávání a analýzy nových příležitostí, správa nabídek.
  • Administrativní činnost spojená s nákupem a obchodní činností.
  • Vystavování a správa objednávek v systému (Helios).
  • Logistika (zajišťování přeprav, kontrola dokladů).
  • Spolupráce s odděleními napříč skupinou.

Práce je to zodpovědná a pro naši skupinu velmi důležitá. Nákupní / Obchodní oddělení je takový náš podpůrný tým pro veškeré provozní činnosti!

ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?
Pak nám co nejdříve zašlete svůj životopis a krátký (max. 1/2 strany A4) dopis, ve kterém uveďte, proč si myslíte, že právě Vy jste ten správný člověk pro náš kolektiv.

Pojďte pracovat s námi!

Jana Březná
HR manažer skupiny RenoFarmy


Vytvořeno:

d  18.09.2019 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

1.10.2019

Odpovědět na inzerát