Frontend developer
Frontend developer
Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě s použitím Model Driven Architecture.
Co budete mít na starost?
- Rozvoj a podporu projektů celních systémů
- Podílení se na tvorbě klientských částí komplexních IS systémů
- Využití interních frameworků pro vývoj klientských aplikací
- Návrh logické stavby uživatelského rozhraní aplikací
- Návrh a vytváření webového UI v interním modelovacím nástroji
- Analýzu uživatelských požadavků a návrh nových funkčností a nových UI komponent
- Modelování funkcí IS, objektů, jejich vztahů a spolupráce
- Spolupráci na tvorbě uživatelských a školících příruček
- Spolupráci na tvorbě testovací dokumentace
V jakém týmu budete pracovat?
Vývojový tým je sestaven z front-end a back-end vývojářů (tvorba modelu) a testerů, kteří spolupracují s business analytiky a product ownerem. Vývojáři pracují ve scrumu se 14-ti denními sprinty. Menší tým nám umožňuje mít neformální vztahy a atmosféru, na kterých pracujeme i mimo office u pivka či týmových aktivit. Najdeš mezi námi i hodně cyklistů.
Co potřebujete k práci na této pozici?
- Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
- Zkušenost s programováním / skriptováním, schopnost algoritmizace
- Zkušenost s JavaScript, HTML, CSS
- Zkušenost s XML (XSD) a JSON
- Zkušenost s používáním verzovacích nástrojů (GIT)
- Znalost SQL
- Schopnost a ochota se učit nové věci (interní frameworky, nástroje a postupy)
- Analytické myšlení, samostatnost a flexibilita, současně schopnost práce v týmu, dobré komunikační schopnosti
- Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Rejstříku trestů)
Nabízíme Vám:
- Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
- Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
- Pružnou pracovní dobu, home office
- Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
- Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity
Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.