Asistentka vedení společnosti - Práce v Ostravě .cz

Asistentka vedení společnosti

Asistentka vedení společnosti

Náplň práce:

  • komplexní zajištění administrativy společnosti;
  • sepisování obchodní korespondence společnosti;
  • komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
  • komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
  • personalistika - vedení komplexní personální evidence, vedení osobní evidenci zaměstnanců v listinné i elektronické podobě, evidence pracovně-lékařských prohlídek, kontrola docházky zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, komunikace s uchazeči o zaměstnání a zajištění pracovních pohovorů, objednávka kurzů a školení pro zaměstnance, zajištění pracovních cest zaměstnanců
  • monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.

 

Požadujeme: 

  • VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
  • znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů, GDPR);
  • praxe v oblasti obchodu a  personalistiky nejméně 3 roky;
  • výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič;
  • pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup, ochota se dále sebevzdělávat v oboru;
  • dobré organizační a interpersonální dovednosti;
  • odolnost vůči stresu.

Pozice není vhodná pro absolventy

Nabízíme: 

  • stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
  • odpovídající platové podmínky;
  • notebook a mobilní telefon;
  • příjemný pracovní kolektiv;
  • firemní benefity.

 

Místo pracoviště: 

Ostrava


Vytvořeno:

dne 12.04.2021 v 0:00

Vzdělání:

Vysokoškolské / universitní

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát