Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Budete získávat nové zákazníky a představovat jim obchodní nabídky (jedná se především o telefonický a e-mailový kontakt);
• Udržovat dobré pracovní vztahy se stávajícími zákazníky, účastnit se firemních schůzek, pečovat o zákazníky;
• Příprava potřebné obchodní dokumentace (nabídky, objednávky);
• Průzkum trhu v daném odvětví;
• Příprava prodejních reportů;
• Pečovat o vysokou kvalitu zákaznických služeb a dobré jméno společnosti.

Požadujeme:
• Znalost branže TSL je vítána;
• Zkušenosti s prodejem, zákaznickým servisem, nejlépe co se týče služeb;
• Ovládat polský jazyk minimálně na komunikativní úrovni;
• Kultivované vystupování, odolnost proti stresu, schopnost pracovat pod tlakem;
• Efektivní organizace práce, schopnost stanovit si cíle a dosažení těchto cílů.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Pracovní poměr uzavřený na základě pracovní smlouvy, jemuž předchází tříměsíční zkušební doba;
• Připojíte se k nově vytvořenému pracovnímu týmu, ve kterém nabízíme skvělé příležitosti pro rozvoj a rozšiřování další kvalifikace
• Pro osoby mimo TSL je to příležitost naučit se nové věci – organizování trajektové přepravy po celé Evropě
• Na začátku několik důležitých školení

 

 


SKAT Transport CZ s.r.o.