V Notinu pracujeme s ohromným množství prodejních, webových a marketingových dat z 28 zemí. Hledáme někoho, kdo nám pomůže s jejich analýzou a vybudováním rozličných data science modelů jež budou tyto data využívat a budou mít pro firmu komerční využití. Byl(a) bys členem data science týmu, který se specializuje na řešení predikčních a optimalizačních problémů. Primárním oblastí zájmu by byl vývoj optimalizačních modelů v oblasti marketingových nákladů. Pozice je vhodná zejména pro zájemce s několika lety praxe ale uplatnění mohu nalézt i čerství absolventi. 

 

Co by bylo náplní tvojí práce?  

  • Získávat a analyzovat prodejní, webové a marketingová data z nejrůznějších datových zdrojů 
  • Na základě těchto dat vytvářet a vylepšovat statistické, machine learningové a optimalizační modely 
  • Vyhodnocovat přínos aktuálních a nově vyvinutých modelů 
  • Tvořit automatické reporty a ad-hoc analýzy 

 

Co nabízíme: 

  • Reálný dopad na fungování firmy – tvé výstupy budou mít vliv na fungování mnoha firemních oddělení a pomůžou dosáhnout Notinu většího zisku. 
  • Svobodu v řešení problémů – projekty mají zadané byznysové cíle a je jen na tobě jakými metodami a postupy jich dosáhneš. 
  • Rozvoj multioborových znalostí – tvá práce bude založena na různých typech datových zdrojů a spolupráci s několika odděleními ve firmě.  Dá ti to možnost do většího detailu pochopit, jak funguje firma o velkosti Notina a kromě matematických dovedností rozvíjet i ty byznysové. 

 

Pracoval(a) bys s: 

  • programovacím jazykem Python 
  • statistickými, machine learningovými a optimalizačními knihovnami v tomto jazyce 
  • MS SQL databází 
  • Power BI 

 

Co se ti bude k práci hodit?  

  • Především chuť a zápal pro práci s daty  
  • Motivace se učit a dál se vzdělávat 
  • Analytické a matematické myšlení 
  • znalost nějakého programovacího jazyka (ideálně Python) 
  • SQL 
  • znalost prostředí marketingu výhodou 

 

Myslíš, že by nám to spolu mohlo klapat? Dej nám o sobě vědět, těšíme se!


Notino, s.r.o.