Do produktového týmu obsahových webů Seznamu hledáme zkušeného člověka s otevřenou hlavou, zdravým rozumem a nadhledem. Někoho, koho by bavilo se podílet na rozvoji služeb, jako jsou Novinky, Seznam Zprávy, Sport, Super, Proženy, Garáž a další, ale také na rozvoji rostoucího sociálního ekosystému. Hledáme člověka, který má zkušenosti s produktovým vedením on-line služeb s vysokou návštěvností a má chuť přicházet a realizovat nové nápady. Ví jak produkt uchopit od propozice a návrhu, přes nacenění s vývojem, až po testování a spuštění do provozu. Naše práce není pro sólisty, ale pro lidi, kteří rádi spolupracují s ostatními v týmu i se Seznamáky napříč celou firmou.

Co u nás budete dělat a jak si vás představujeme

  • starat se o některou z obsahových služeb nebo se podílet na rozvoji sociálního ekosystému Seznamu
  • úzce spolupracovat s ředitelem divize a ostatními produktovými manažery
  • rozvíjet uvedené produkty v souladu s jejich zaměřením a dlouhodobou vizí Seznamu
  • komunikovat s kolegy z redakcí, reklamních systémů, analytiky, cílení, designu a z dalších týmů
  • pravidelně reportovat stav svěřených produktů a průběh otevřených projektů
  • komunikovat s vývojovým týmem o všech aspektech projektů, vytvářet a upravovat zadání, podílet se na nacenění a testování a prioritizovat jednotlivé úkoly a dohlížet spolu s vedoucím týmu na průběh vývoje
  • připravovat jednotlivé projekty spolu s týmem designu a UX a vývojovým týmem do realizovatelné a plánovatelné podoby
  • pravidelně sledovat a analyzovat data svěřených produktů a na jejich základě navrhovat případné změny a vylepšení
  • podílet se a navrhovat dlouhodobou vizi svěřených produktů a následně ji uvádět v život
  • agilně plánovat a kontrolovat plnění plánu na dvoutýdenní a čtvrtletní bázi
  • komunikovat s externími partnery a dodavateli dat včetně řešení smluv a fakturace
  • vytvářet produktovou dokumentaci a specifikaci
  • seniorní zkušenosti s produktovým managementem a vedením alespoň malého týmu
  • dobrá orientace ve webových technologiích a analytikách (Google Analytics, Netmonitor)
  • organizační schopnosti, komunikační dovednosti, prezentační schopnosti
  • analytické myšlení, schopnost pokročilé práce s daty, cit pro detail
  • samostatnost, pečlivost, aktivní přístup
  • schopnost podepřít své nápady daty a relevantními argumenty

S kým budete spolupracovat

  • čeká na vás 6-ti členný tým složený z produktových manažerů
  • celá divize má kolem 70 kolegů a kolegyň, budete spolupracovat s vývojáři, UX designery, analytiky

Seznam.cz, a.s.